zondag 9 maart 2014

Voorstelling in de Spil

Naar De Spil!  De dame in de kast.   van  Laika.

Bloom:  Ik schrok  van de confetti.  En ze hebben heel veel geoefend, dat heb ik gezien.  De bloemengingen zomaar omhoog.  Dat was raar.
Klajdi:  We stonden in de rij.  Samen gingen we naar De Spil.  Het licht ging uit en het begon.
Argishti:  Ik vond het heel leuk dat we naar De Spil mochten.  Ik vond het grappig dat de mevrouw een beetje verdrietig was.  Het was een mooi verhaaltje.  De jongen met de staf tegen het hoofd was leuk.
Yousef:  Toen we in De Spil waren stonden er een heleboel kinderen van een andere school.  We mochten ook in de zaal.
Joren:  In De Spil gingen drie mensen toneel tonen.  Ze waren soms blij, boos, verdrietig en bang.  Op het einde was er opeens boem. Confetti!
Colin: Ik vond het niet leuk want het was de hele tijd hetzelfde.  En Debian vond dat ook.   Ik was blij dat we weer konden vertrekken.  Op school vroeg juf: Wat vond je ervan?  Er was wel een mooi tapijt.
Stien:  Ik vond het echt superleuk.  Er zat een meisje in de kast.  Er waren 3 acteurs.  Op het laatste kwam er confetti, het was echt een superdag.  En mijn neef was er.
Enisa:  We gingen naar De Spil om een toneel te bekijken.  Het was een stripverhaal.  Het was leuk.  Behalve toen we weg moesten.
Bauke:  We zijn naar De Spil geweest.  Er warenal veel kinderen.  We zaten boven en er waren acteurs.  Het was een dame in de kast.
Sam:  Ik was zenuwachtig toen ik aan het stappen was.  Ik was ongeduldig in de zaal.  Ik vond het jammer.
Manon: Ik vond het heel mooi.  Hij liet ons schrikken.  Ik vind de voorlaatse rij leuk.  De acteurs articuleerden goed.
Justin:  Ik zag allemaal posters om te weten wat je kan bekijken.  Als we binnen kwamen en iedereen zat neer, konden we beginnen.  Ze spoten confetti.
Jolina:  Ik vond het leuk in De Spil.  Wemochten 1 keer met de stoelen omhoog en naar beneden doen. Ze waren grappig.  Op het einde mochten we een keer kijken achter de kast.  Er kwamen bloemen uit de lucht en ook een vlliegenmepper.
Xander:  We hebben onze jassen aan de kapstok gehangen.  En keken toneel.  Er waren 2 kasten, ze hebben heel veel gesmeten.
Quinten:  We gingen naar De Spil.  Het toneel was goed.  Een dame in de kast.
Suzanne:  Een heel mooie voorstelling.  Het was zelfs een beetje grappig.  Het leukste was dat mijn mama en papa daar waren.  Het einde was confetti.
Debian:  De Spil is mooi.  Het toneel was niet zo mooi. Saai daar zo zitten.  Ik  wilde een snoepje krijgen.  Ik zag een kast en een vliegenmepper.
Mattèo: Ik vond het leuk al die vliegen en bloemen.  Het was mooi gespeeld.  De kasten waren mooi rood.  De stok was zo luid.  En de trompet. Een mevrouw was superkwaad omdat ze kinderen haat.  De muziek was leuk.  En op het einde confetti.
Maryam:  Ik ben binnen geweest in  De Spil. We mochten naar boven en hebben grappige dingen gezien.  Er was vuurwerk.
Louise:  Er waren 3 acteurs in De Spil.  Het was een dame in de kast.  1 dame en 2 heren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten