maandag 21 april 2014

Juf Hanne danst!

Juf Hanne danst!

Xander:  Het was redelijk leuk met Hanne. We hebben gedanst.  Dat was wel wat minder.  We moesten ook tonen aan de meisjes.  En ik deed op het laatste wel heel erg wild.
Argishti:  We mochten een zombiedans doen.  Toen we op het laatste zo lang mogelijk onze voet omhoog moesten doen, deed dat pijn.  Maar Jolina kon dat heel goed.  Ik vond het leuk.  En dan deden de jongens apart de zombiedans.
Klajdi:  Wat jammer dat ik net ziek was. Ik wou graag meedoen maar mijn enkel deed pijn.  Mijn vrienden zeiden dat het een zombiedans was.
Stien:  De juf van dansen, ze was geweldig. Ze leerde ons een zombiedansje.  We startten met het nemen van een positie. Op het laatst moesten we eng dansen en dan was het afgelopen.
Sam:  Ik vond het heel leuk.  Ik heb er veel uit geleerd. Het was leuk om eng te doen.  Ik vond het eng en Hanne was tof.  Ik vond Hanne leuk.
Bauke:  Gisteren hebben we met Hanne gedanst.  Het ging over zombies.  Het was superleuk.  Als er nog tijd over was gingen we lenigheidsoefeningen doen. 
Colin:  Hallo, ik ben Hanne, zei Hanne.  We deden een dansje, ik noem het een dansje speciaal, snap je,  een ander dansje dan anders.  Ik vond het een keer iets anders dan zo’n saai dingetje pruts.
Manon:  Juf Hanne is een dansjuffrouw.  Ze heeft ons de zombiedans geleerd.  Ik vond het wel leuk.  Je mocht zelf een pose voor het begin en een pose voor op het einde bedenken.
Jolina: We hebben de zombiedans geleerd.  We hebben ook leuke oefeningen gedaan.  We hebben leuk opgewarmd,  het was echt heel leuk.  Als ze wegging, wou ik nog bij haar dansen.
Quinten:  Er kwam een danseres die ons een zombiedans leerde.  Op het einde van die dans mochten we vallen.  Dan waren we dood.  En helemaal op het einde moesten we slap worden, en dan gedaan.
Enisa:  Juf Hanne kwam bij ons op school.  We moesten een dansje doen van een zombie.  En dan moesten we een paar oefeningen doen.  Sommige waren een  beetje moeilijk. Maar het was jammer, ze moest weg.
Louise:  We hebben een dans geleerd.  Het liedje heette mummie.  Ik persoonlijk vond het superleuk.
Bloom:  Ik heb gisteren gedanst.  Het was heel leuk.  Het was over mummies, het was heel cool.  Op het einde was het pijnlijk, echt waar.  En dan was het gedaan.  Dat was jammer, heel jammer.
Justin:  Donderdag is dansjuf Hanne gekomen. We hebben op een liedje gedanst, zombies. We hebben geprobeerd om onze benen uit te rekken, want dan kunnen we spagaat.  En onze benen hoog uitsteken!
Mattèo:  De zombiedans was leuk en mevrouw Hanne leerde ons dansen.  Het was echt een zombiedans: eng en griezelig.
Joren:  Het was leuk bij juf Hanne, maar in het begin vond ik het leuker dan op het laatste. Het eerste was over mummies en het tweede was strekoefeningen.

Suzanne:  We hebben een zombiedans gedaan.  De jongens moesten kijken naar de meisjes en de meisjes naar de jongens.  En dan lenigheidsbewegingen.  Heel leuk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten