maandag 21 april 2014

Juf Liesemarie
Louise:  Er kwam een mevrouw inde klas.  Ze had een cello bij.  We hebben een liedje geleerd.
Maryam:  Liesemarie is gekomen.  Ze heeft een cello en heeft heel mooi gespeeld.  Ze heeft getoverd.
Debian:  Ze zegt we gaan naar Spanje.  Maar we gingen niet naar Spanje.  Want ik zag niets.  Ze had een cello bij.
Suzanne:  We moesten 3 proeven doen en dan vertelde ze het geheim van de tovenaars.  Liesemarie had ook een toverspreuk uitgevonden.
Quinten;  De muziekjuf die op bezoek kwam was Liesemarie.  Ze had een cello mee en  we mochten een liedje leren.   We kwamen in Spanje.
Xander; Liesemarie had een cello.  We gingen naar Spanje met een toverspreuk.  We hebben opdrachten gedaan.
Jolina:  We hebben een liedje geleerd en we zijn  naar Spanje geweest.  Het was echt fantastisch met Liesemarie.
Justin:  Liesemarie kwam op donderdag 27 februari.  Ze had een cello mee en heeft ons een toverspreuk geleerd.  We kregen een toverstaf, geen echte want het is zo een die muziek maakt.
Manon: Liesemarie was hier met haar instrument, een cello.  Ze zat in een school, geen  gewone school. Een toverschool.  We hebben een spreuk geleerd en zij speelde cello.
Sam:  Liesemarie vond ik een toffe.  Ik heb veel geleerd, het was interessant.
Bauke:  Liesemarie kwam gisteren bij ons op bezoek met een cello.  We moesten 3 testjes doen, dat was tof.  Daarna gingen we zingen en moesten we slaan met een buis.
Enisa:  Gisteren kwam Liesemarie met haar cello. Ze speelde heel mooi.  Ze zei dat ze tovenaar was. Ze leerde ons spreuken en kon ons ergens naartoe toveren.  Het lukte!
Stien:  De juf leerde ons toveren en muziek en toverspreuken.  Als de spreuk geoefend was konden we naar Spanje. Het was een superdag.
Colin:  Er kwam bezoek in de klas van juf Hilde.  Ze zei dat ze kon toveren, maar dat was niet waar.  Haar cello was er  wel echt.  Ze dacht dat we naar Spanje gingen, maar dat geloofde ik echt niet.  En toen zag je dat ik gelijk had.  We waren helemaal niet in Spanje.  Het was eigenlijk een grote leugen.  Ik doe dat niet graag.
Joren:  Wij zitten niet in een toverschool.  Daarom deden we drie testjes.  We deden het goed en mochten naar Spanje.
Yousef:  De tovenaar had een cello mee en oefende spreuken.  We zijn naar Spanje getoverd en terug. 
Argishti: De juf kwam met een cello.  Ik wou dat ik er ook één had.
Klajdi:  We leerden muziek, toveren, gebaren en luisteren.  We hebben met buizen op onze handen geklopt.  Wemaakten muziek.  Ze speelde op de cello.
Bloom:  Liesemarie vond ik wel leuk.  En die cello klonk mooi!  We deden drie testjes.  Ik denk dat ze eigenlijk heks was want we gingen naar Spanje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten