maandag 21 april 2014

Achter de schermen van De Spil.

Xander: Ik wil er niet werken maar het was wel leuk. Zoveel om te kijken in De Spil.
Quinten:  We gingen samen naar De Spil en dat was leuk.  We mochten van de papa van Bauke naar de grote zaal gaan kijken.  Daar kunnen 800 mensen in.  Er is ook een kleine zaal.   En aan de balie helpen ze de mensen.
Bloom: Ik vond het heel leuk.  Op het laatste kregen we een stylo.  Echt waar, en een sticker.
Louise:  We gingen naar De Spil.  Het was leuk.  We mochten de film niet zien, dat was jammer.  Maar we zagen wel al  de rest.  Superleuk.
Klajdi:  In De Spil vond ik het heel leuk.  Al die zalen.  Supermooi.  Superveel stoelen.  Lieve mensen die in De Spil werken.  Groetjes!
Sam:  De Spil is leuk.  En cool.  Wat een boel.   Leuk leuk leuk.  Echt waar.
Mattèo:  Het was leuk.  We kregen uitleg van Griet, de mama van Suzanne.  Het was leuk.  We kregen een balpen.  We mochten naar het podium.  Super!
Suzanne:  Mijn mama ging alles uitleggen over haar werk.  We krgen een sticker van Pluk van de Petteflet.   Het was superleuk.  Op het einde kregen we een stylo.
Argishti: Ik vond het leuk in De Spil.  Baukes papa was daar ook.  Er waren leuke dingen.We mochten op het podium gaan staan.  Baukes papa toonde dat er papieren voor de lichten zijn.
Justin: We zijn donderdagmorgen naar De  Spil geweest.  We hebben de kleedkamers gezien.  Leuk!
Bauke:  We zijn naar De Spil geweest.  Superleuk.  Eerst was het de mama van Suzanne, dan mijjn papa.  En dan zijn we naar de grote zaal geweest en naar beneden in de zaal.  We zagen ook de keuken.
Debian:  Ik vond De Spil leuk.  Een meneer die ons een rondleiding geeft.  En eerst naar de grote zaal.  Ik zag een standbeeld. Het was echt leuk.
Manon:  In De Spil heb ik heel wat leren kennen.  In de grote zaal waren er 800 stoelen.
Maryam:  In De Spil is het heel mooi.  Als laatste heeft hij een balpen gegeven.  En ook een sticker van Pluk van de Petteflet.
Enisa:  We zijn naar De Spil geweest voor uitleg.  De mama van Suzanne en de papa van Bauke waren er.  In de grote zaal waren 800 zetels.  We kregen een rondleiding en een balpen waar ik nu mee schrijf.  Juf schreef er ons nummer op.  Het was superleuk.
Stien:  Ze hebben ons alles laten zien.  Op het laatst kregen we een balpen. Tot de volgende keer!
Colin:  Ik was een beetje benieuwd.  Maar het was anders dan verwacht.  Tof, niet tof, supertof en oersaai. Ik ga voor tof.  En het is klaar.  Nu is het echt klaar.
Jolina:  In De Spil is het heel leuk.  We zijn naar de grote zaal geweest.  We hebben de zaal vanboven gezien.  Van binnen is het groot en van buiten is het klein.

Joren: In het begin gingen we naar de grootste zaal.  En dan gingen we naar andere dingen.  Op het laatst kregen we een stylo.  We hebben ook naar de papieren gekeken.  En we zagen de kleine zaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten